User Control Panel
Report of IONFAAA 2016
Note
گزارش دوره دوم کنفرانس
گزارش دوره دوم کنفرانس

دومین دوره کنفرانس بین المللی هنر، معماری و کاربردها پس دریافت تاییدیه های لازم از روسیه و مشارکت در برگزاری و حمایت کسترده دانشگاه ها و مراکز روسیه از جمله آکادمی هنر روسیه که یکی از باارزش ترین نهادهای فرهنگی و هنری روسیه می باشد در تاریخ 24 و 25 آذرماه 1396 در مسکو آکادمی هنر روسیه (با قدمت 260 سال) و روز دوم در GITR برگزار شد. روز اول کنفرانس در محل آکادمی هنر روسیه با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، آقای زوراب سریتلی رئیس انستیتوی هنر آکادمی علوم روسیه  از مجسمه ساز و دارای شهرت جهانی است و اندیشمندان و اساتید دانشگاههای ایران و روسیه در زمینه های معماری ، هنری و رئیس آکادمی هنر روسیه برگزار گردید.

 

 

 

در این کنفرانس، سفیر جمهوری اسلامی ایران پس از استقبال از سوی رئیس انستیتوی هنر آکادمی روسیه طی سخنانی با اشاره به سابقه تمدن و فرهنگ دیرینه ایران برگزاری کنفرانس را که طی آن تبادل تجارب و دانش بین فرهیختگان دو کشور صورت می گیرد را ارزشمند ارزیابی نمود. از مهم ترین بخش های این گردهمایی بزرگ می توان به حمایت و حضور سفیر ایران در روسیه جناب آقای دکتر سنایی اشاره نمود، و همچنین حضور دکتر Dr. Zurab Tsereteli رئیس آکادمی هنر و یکی از اساتید برجسته مشهور روسیه، و دکتر سید عبدالحسین مُختاباد امریی آهنگ ساز و خواننده موسیقی سنتی ایرانی، عضو و رئیس کمیته هنر چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و رئیس اسبق دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با موضوع "Persian Contemporary Art Music" به سخنرانی و اجرا پرداختند.
در این کنفرانس از کشور ایران 15 نفر از مسیولین، اساتید و دانشجویان خبره حضور دارند، و اساتید و نخبگان هنر و معماری دانشگاه های روسیه و اروپا حضور بهم رساندند.


2022-08-14 (1 year before )