User Control Panel
Report of IONFAAA 2016
Note
فراخوان چهارمین کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها
فراخوان چهارمین کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها

چهارمین کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها در تاریخ پانزدهم و شانزدهم شهریورماه 1399 در کشور هند دانشگاه باهارات با حضور چهره های سرشناس بین المللی برگزار خواهد شد و علاقه‌‌مندان به شرکت در این رویداد علمی، فرهنگی و هنری می‌توانند تا تاریخ دهم مردادماه اقدام به ارسال چکیده و اصل مقالات خود نمایند.

محورهای اصلی این کنفرانس شامل «هنر و فرهنگ»، «معماری و شهرسازی»، «طراحی داخلی و صنعتی»، «فناوریهای نوین و بومی» و «کاربردهای هنر و معماری در علوم دیگر» هستند که در این دوره باتاکید بیشتر بر مباحث فرهنگی و بومی سازی دنبال می‌شوند.

 حضور چهره‌های شاخص بین‌المللی مانند مدرسین مایکروسافت، اساتید دانشگاهی برتر و کارشناسان زبده جهت انتقال تجربیات تخصصی و همچنین ارائه مباحث آموزشی، از جمله مهمترین بخش‌های این کنفرانس است که با برگزاری مسابقات ویژه به انتخاب ایده‌های نوین و پایان‌نامه‌های برتر و تجلیل از آنها خواهد انجامید. لازم به ذکر است که تمامی مقالات پذیرفته‌شده، در نشریات معتبر بین‌المللی به چاپ خواهند رسید. در این راستا پژوهشگران علاقه‌مند به شرکت حضوری یا غیرحضوری در این کنفرانس می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت www.iconfaaa.com مراجعه نمانند.


2022-08-14 (1 year before )