User Control Panel
Report of IONFAAA 2016
Note
نکاتی در مورد ثبت نام و ارسال مقاله برای فارسی زبانان
نکاتی در مورد ثبت نام و ارسال مقاله برای فارسی زبانان

نمایندگان ایرانی کمیته برگزاری سلسله کنفرانس های بین المللی هنر، معماری و کاربردها توصیه می‌نمایند پژوهشگران فارسی زبان قبل از ارسال مقاله و ثبت نام در کنفرانس نکات اشاره شده را با دقت مطالعه و رعایت نمایند.

همانطور که مستحضرید این کنفرانس جزء کنفرانس های معتبر بین المللی خاج از کشور توسط برگزارکنندگان دانشگاهی خارجی محسوب می شود، و زبان اصلی کنفرانس و ارایه مقالات به صورت انگلیسی می باشد، اما با توجه به درخواست پژوهشگران محترم مبنی بر بهبود عملکرد سامانه کنفرانس و به منظور تکریم به پژوهشگران و شرکت کنندگان فارسی زبان و ایرانی، و تلاش های پی در پی نماینده ایرانی کمیته برگزاری کنفرانس قسمت فارسی سایت و امکان ارسال مقاله به زبان فارسی به وجود آمده است. برای این منظور ابتدا توصیه می شود مقالات خود به زبان انگلیسی ارسال نمایید، درغیراینصورت تمامی پژوهشگرانی که مقاله خود را به زبان فارسی ارسال می کنند می بایست چکیده مقاله را به زبان انگلیسی ارسال کنند. تمامی مقالات به زبان انگلیسی در کتابچه مجموعه مقالات و نمایه کنندگان انگلیسی چاپ خواهد شد، همچنین مقالات در برخی از نمایه کنندگان ایرانی هم درج می شود.

1- تمامی مقالات فارسی می بایست دارای چکیده انگلیسی مطابق "راهنمای نگارش مقاله به انگلیسی" باشند.

2- جهت ارسال بیش از یک مقاله نیاز به ثبت نام مجدد نمی‌باشد لذا پژوهشگران در همان پنل کاربری خود می­‌توانند سایر مقالات را ارسال نمایند.

3- در هنگام آماده سازی مقاله جهت ثبت در سامانه، به منوی "راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله" مراجعه فرمایید و فرمت نگارش مقالات را دانلود نمایید.

4- در هنگام ثبت مقاله عنوان کامل آن را به همراه نام و نام خانوادگی سایر نویسندگان حتما قید نمایید. گواهی صادر شده برای مقاله بر طبق همین اطلاعات ثبت شده توسط شما در پنل کاربری صادر می‌گردد. توصیه می‌شود ترتیب اسامی قبل از ارایه مقاله با توافق افراد رعایت شده باشد. همچنین می‌بایست ترتیب اسامی در مقاله و در بخش ثبت نام مشابه باشد. پس از وارد کردن اسامی و ثبت آن، هیچ گونه تغییر در اسامی یا ترتیب آن‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

5- احتراما به اطلاع نویسندگان محترم مقالات می‌رسانیم پس از ثبت‌نام در سامانه کنفرانس ایمیل تایید حاوی نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال خواهد شد ( لطفا بخش   spam  ایمیل خود را  نیز چک نمایید).

برای اطلاعات بیشتر به منو "ثبت نام و ارسال مقاله" مراجعه فرمایید.


2022-08-14 (1 year before )